RickLoes.reismee.nl

12 mei: Knysna

Vanmorgen om een boottocht van 1,5 uur gemaakt over de lagune van Knysna. Niet echt geslaagd, we voeren heel langzaam en bleven een half uur voor de opening van de zee liggen. We zijn nog niet eens een kilometer van de haven weggeweest. Daarbij kwam dat er een hele tourbus met mensen uit India op de boot zat, die veel lawaai maakten. Wel grappig was dat ze mij vroegen om met hun op de foto te gaan; alsof ze nooit blanke blonde mensen zien.

Hierna naar het, volgens de locals, mooiste strand van de wereld gereden. Was ook erg mooi, leek een beetje op de kust langs highway 1 in Amerika. We hadden het strand bijna voor onszelf. Aangezien het winter is hier vinden de mensen het te koud (24 graden). Heerlijke strandwandeling gemaakt en even lekker aan de zee gezeten.
Nog even een Tour gemaakt over thesen Island en leisure Island, twee eilandjes in de lagune. Op thesen Island Zijn we van plan te gaan eten vanavond.
Eind van de middag even wezen shoppen in de shopping mall en wat broodjes en drinken gehaald voor morgen naar Oudtshoorn. Het is geen lange rit (125 km), maar wel een mooie route, enom 14.00 uurhebben we een rondleiding door de cango grotten.

Henk

Wel lekker weer een keer een rustige dag. Zeg maar tegen Rick dat Dumoulin het prima doet

Ritta

Ze dachten vast dat ze een beroemdheid voor hun camera hadden.