RickLoes.reismee.nl

Opruimdag in San Francisco 10 september

Wel een erg spannende avond hebben we gehad gister met die explosie. Als we die kant op keken was het helemaal oplichtend waar het vuur was. We hebben de hele avond voor de tv doorgebracht. Het vuur werd al wel iets minder, toen durfden we wel te gaan slapen.

Er werd al doorgegeven dat er al zeker één dode was gevallen. Ze riepen mensen uit Pacifica (daar zitten wij) op met bloedgroep O-negatief om naar het brandwondencentrum te komen om bloed te geven. Rick en ik weten alleen allebei niet wat onze bloedgroep is.

Toen we vanochtend wakker werden was de brand voor nog maar 50% geblust. Ze konden nog niet met zekerheid zeggen wat de oorzaak was, omdat het gebied nog teveel hitte uitstraalt om er echt doorheen te kunnen lopen.

Vanochtend was het een beetje grauw weer. We zaten echt letterlijk in de mist. We zagen zelfs de zee niet, terwijl die op nog geen 10 meter van ons is. Niet echt mooi dus. We hebben de ochtend dan ook maar doorgebracht met koffers in pakken en de grootste dingen vast schoonmaken, zodat we morgen vroeg nog even een doekje over dingen heen moeten halen en weg kunnen rijden.

Nog even naar de supermarkt gefietst op onze fietsen die niemand wil kopen. We hebben er zelfs een briefje opgehangen en ze voor de camper gezet. We hebben wel kijkers maar geen kopers. Dan gaan ze morgen ochtend bij het afval helaas.

We hebben bij de supermarkt bagels met kaas gehaald en deze bij de soep tussen de middag opgegeten.

Na 2 uur ’s middags waren de weergoden ons goed gezind. De zon begon te schijnen en het werd nog lekker warm ook. Nog even gezwommen en in de spa geweest. En de hele middag lekker bij de camper in de zon gezeten met de zee voor ons. Heerlijk om je vakantie mee af te sluiten.

Vanavond eten we nog lekker pasta en morgen moeten we voor half 11 bij de camper inlever basis zijn, omdat we dan nog naar het hotel worden gebracht. Dan de rest van de dag maar kijken hoe we ons vermaken in het hotel. Er is in ieder geval internet en een zwembad dus hopen op mooi weer, maar San Francisco laat het nog wel eens afweten wat mooi weer betreft.

De zonsondergang is hier in ieder geval super mooi. Hier hebben we ook foto’s van gemaakt.

Morgen zullen jullie voor het laatst van ons horen voor we maandag ochtend weer op schiphol landen.

We hebben nog weer geluk op de valreep. Om 10 voor zeven ’s avonds hebben we nog een koper voor de fietsen. Een deal van 120 dollar voor beiden. We hebben ze voor 170 dollar gekocht. Dus we hebben voor 50 dollar (ongeveer 30) euro gefietst. Daar kun je geen fietsen van huren voor 3 weken.

Liefs Rick en Loes

Rick

Door mijn verkoop techniek uiteraard!

bert

Rick als je er maar 5 dollar voor vraagt lukt het altijd.
Topverkoper.

groeten

Henk

Als het door je verkooptechniek komt, dan zat er ook nog winst in zeker????? Mooi dat de fietsen verkocht zijn. Het wordt hier lekker nazomer weer, dus daar gaan we vandaag met de voetbal van genieten. Morgen gaan we vroeg naar bed om op tijd bij jullie te zijn op Schiphol.
Geniet nog van de laatste dag.

groetjes

CC

Ey Rick en Loes,

Nou volgens mij hebben jullie een top reis gehad, met een spannend eind!! Lekker nagenieten nog even en heel veel succes alvast met de terugreis!! Wij hebben vandaag 4 kamp en teamweekend, Loes je teamies missen je wel hoor!! Woensdagavond bekerwedstrijd, hopelijk dat je dan van de partij kunt zijn?

Goede reis en tot snel!! xxx

Merel

Ooh dan hebben jullie wel weer goed verkocht ;)
Paste al onze pressents in de koffer? of moet je nog wat nasturen?:P haha Timo verwachte op ze minst een auto dus..
Zie jullie maandag (k)

bert

Ik weet het, het was niet goedkoop maar wat jullie meegemaakt en gezien hebben neem je je hele leven mee en daar kun je geen bedrag aan koppelen.
Je hoeft ons niet te bedanken voor de reacties, we wisten vantevoren niet dat jullie ons zoveel mee lieten genieten van jullie reis. Ik weet gewoon zeker dat jullie nog een keer retour gaan met of zonder ons.
Goede reis retour tot maandag.
Veel liefs