RickLoes.reismee.nl

Viva Las Vegas deel 1

Wat ik de vorige keer nog ben vergeten te zeggen is dat toen we de grens van Arizona naar Nevada overreden we gelijk een hotel MET Casino zagen. Wel erg typisch, maargoed hier is gokken echt heilig blijkt.

Vandaag zijn we rond 10 uur weggereden, eerst richting de Food4Less in Las Vegas. Hier hebben we even heel goed boodschappen gedaan, zodat we voorlopig niet meer zouden hoeven.

De camping waar we nu op zitten is heel gaaf. Dit geeft ons echt het camping gevoel. Een stukje gras bij de camper en er is een barretje en een fitness en een restaurant. Erg leuk allemaal. Het enige is dat je voor het internet moet betalen, maar goed dat nemen we maar voor lief.
We hebben de rest van de middag een het heerlijke zwembad gelegen. Wel een beetje in de schaduw gebleven, want het is hier 41 graden heel erg warm.

Onze camping ligt net voor een landingsbaan van het vliegveld van Las Vegas. Elke minuut komt er dus een vliegtuig heel laag over vliegen. Best leuk om te zien. Er komen ook veel privé vliegtuigjes over vliegen. De rijken of de sterren die even komen gokken of feesten in Vegas.

Vanavond bestellen we een pizza, de bezorging is gratis. Dus we zijn benieuwd. Hij werd aangeraden door de camping dus we gaan het proberen. Hoeven we lekker niet te koken met die 41 graden.

Morgen willen we pas om 2 uur ’s middags richting The Strip gaan, om zo wat hotels te bekijken en daarna rond een uurtje of 5 ergens wat te eten om vervolgens naar de show van Chris Angel te gaan die we hebben gereserveerd. Zo hoeven we niet twee keer op een dag heen en weer. Dit betekent wel dat er morgen avond (voor jullie ochtend) nog geen verhaal op staat. Dit doe ik denk ik pas de volgende ochtend. Na de show willen we nog even Las Vegas by Night bewonderen en dan lekker gaan slapen denk ik.

Nog een paar dagen en dan gaan we de hitte weer uit. We merken wel dat wij dit niet gewend zijn. Veel hoofdpijntjes krijg je van die warmte. Daarom maar goed uit de zon blijven.

Morgen ook maar eens een gokje wagen, wie weet winnen we wat en kunnen we de rest van Amerika ook nog bekijken.

Liefs Rick en Loes

bert

Ik zie het al weer, dit wordt weer een trieste dag voor jullie. Loes wordt je steeds haar lichter van kleur?
Door de hitte, moet je maar veel zwemmen. Veel plezier morgen bij de show. Er is toch ook nog een waterparadijs in vegas?
Veel plezier

Henk

Nou wel erg warm hoor. Wel lekker dat je onder de luifel kan zitten. Ben beniewd hoe jullie Las Vegas gaan vinden. Dit weekend wordt het bij ons ook zonniger en warmer. Meestal met de Larense kermis.
Make fun.

Loes

ja mijn haar wordt lichter of mijn gezicht wordt bruiner één van die twee haha..ja bij elk hotel hebben ze wel een zwembad, maar bij eentje hebben ze inderdaad een zwemparadijs..maar we moeten een beetje netjes gekleed, omdat we's avonds nog naar de show gaan..

Bert

jullie zien er altijd netjes uit. Veel plezier.

Liefs

Henk

Ik mis het nieuwe verhaal nu al, mar dat had je al verteld dat dit zou gebeuren. Was het leuk bij de voorstelling? Nou verder geen nieuws, dan ga ik maar klussen.