RickLoes.reismee.nl

Lekker rustig dagje 1 september

Vandaag hebben we een heerlijk rustig dagje gehad. We zijn eerst even richting de haven gereden hier in de buurt. Daar waren zoals Bert al zei heel veel en heel grote karpers. Ook lagen er veel boten. Na even rondgekeken te hebben zijn we doorgereden naar het strand. Omdat het zo warm is en je eigenlijk niet in de zon kunt zitten, hadden we de camper meegenomen, zodat we in de schaduw onder de luifel van de camper konden zitten.

Eerst zijn we met ons stoeltje dicht aan het water gaan zitten. Ik (loes) heb een poging gewaagd om te gaan zwemmen. Ik kwam niet verder dan dat het water tot mijn kuiten kwam. Mijn slippers bleven in het zand kleven. Ik ben maar even snel onder gegaan om af te koelen. Vond het toch al niet zo’n pretje meer om te zwemmen, nadat ik al die karpers had gezien, en er in het meer ook nog eentje omhoog zag springen recht voor mij. Ook met het luchtbed ben ik er maar niet meer in gegaan. Rick heeft nog een poging gewaagd om op het luchtbed te gaan maar daar was hij ook snel weer vanaf. Niet je van het in dit me zwemmen. We zijn terug gegaan naar onze camping plaats die eigenlijk ook al aan het strand is maar 100 meter verder op. Hier hebben we een tuinslang waar we onszelf nat mee konden maken zodat het niet te warm was. Uiteindelijk hebben we in de schaduw onder de luifel gezeten. Dit was nog wel te doen. En binnen in de camper met de airco aan natuurlijk. Je ziet hier ook niemand buiten zitten veel te warm.

We zijn blij dat we morgen in Las Vegas een camping hebben met een mooi zwembad. Hier kun je lekker in springen en een beetje afkoelen.

Vanavond nog maar weer even barbecueën en morgen rijden we richting Las Vegas. We rijden niet te vroeg weg, want het is maar 40 minuten rijden en je kunt pas na 12 uur inchecken.

Groetjes vanuit het super warme Lake Mead National Recreation Area

Reacties

Reacties

bert

Jullie lijken wel zigeuners met al die was, toch is het wel goed om er een klungeldag tussen te hebben.
Ik ben heel erg benieuwd naar Las Vegas, vooral naar de enorme hotels en goktenten.
Liefs

Rianne

Hee Loes en Rick,

Wat maken jullie leuke dingen mee zeg.. Leuk om te lezen en te zien allemaal!
Nog heel veel plezier!

Liefs Rianne

Anne

Hahaha, ik vind dat jullie nog best wel wat dingetjes gedaan hebben hoor ;)

Maar leuk al jullie verhalen en foto's!

Liefs

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!