RickLoes.reismee.nl

Lake Mead 31 Augustus

Als eerst willen we nog een keer zeggen dat we het leuk vinden om te zien hoeveel mensen op onze site kijken en reageert op onze verhalen. Dit waarderen wij echt heel erg en wij zitten elke avond met een grote glimlach op onze gezichten de berichtjes te lezen.

We hebben de douche in de camper gister maar uitgeprobeerd. De douches gister waren iets minder schoon en de camping was niet verlicht. Loes zonder lenzen is een beetje gevaarlijk op een camping hebben we al ontdekt, maar de douche in de camper is ons ook goed bevallen gelukkig.

Vanochtend zijn we richting Lake Mead vertrokken. In de Grand Canyon was het erg koud ’s nachts dus vanmorgen ook vest aan gedaan in de camper.

Toen we bij de grensovergang van Arizona naar Nevada kwamen, kwamen wij erachter dat we gisteren in Arizona helemaal vergeten zijn de tijd te verzetten. Arizona heeft namelijk een andere tijdzone dan California en Nevada. Haha, Oeps. Gelukkig hebben we vakantie en staat nu in Nevada de tijd weer goed.

We zijn over de Hoover Dam gereden erg gaaf om te zien en kolossaal. Hier kwamen we er ook achter dat het hier toch wel een stuk warmer is dan bij de Grand Canyon. Echte woestijn hitte. Toen zijn we doorgereden naar onze camping bij Lake Mead. We hadden een premium Lake Side View spot geboekt. En die kregen we ook zeg. Plek nummer 1 hebben we en dit is ook echt de mooiste plek van de camping. We staan met onze neus vooraan aan het meer. Er zitten nog wel wat vlakke duinen (noem ik ze maar) tussen, maar het meer zien we. Echt een mooi uitzicht.

Even aan het meer gelegen vanmiddag maar echt een zandstrand is het niet. Beetje hard en er zijn veel stenen in het water. Morgen toch maar badslippers meenemen en misschien een luchtbed of parasol kopen, want in de zon is het erg heet. Ik Loes vond het meevallen omdat ik met mijn rug naar de zon zat een boek te lezen, er was

wel iets een windje, maar een parasol is geen straf.

Tussendoor heb ik ook nog even mijn opa een sms gestuurd, want die is vandaag jarig. Ik hoop dat hij is overgekomen en dat ze hem hebben gelezen. Want het was bij jullie in Nederland al 10 uur ’s avonds toen ik hem verstuurde, tijdsverschil hè vergeet je soms.

We gaan morgen maar even bij de haven iets verder op kijken of ze daar wat verkopen van dat spul. En natuurlijk wil Rick even kijken hoeveel het kost om een Jetski te huren. Het is nota bene HET watersport meer hier.

We hadden verwacht dat het water heel koud zou zijn, waarom weet ik eigenlijk niet, maar het water was gewoon lauw. Tenminste vooraan, want verder ben ik (loes) niet geweest, nadat ik gelezen en gezien had wat voor vissen hier zwemmen, toch maar een luchtbedje kopen kunnen de benen veilig op liggen. Rick is wel iets verder geweest en die zei dat het wel iets koeler werd verder.

Nu zitten we te kijken naar de zonsondergang over het meer. Toch wel erg blij dat we 10 dollar meer hebben betaald voor dit mooie plekje.

Vandaag ook nog maar eens even de was gedaan. we hadden al een hele vuilniszak vol was. Gelukkig zijn ook de wasmachines hier groot en paste alles er prima in. Dit hangt nu buiten en is al bijna droog. Gaat snel met die warmte hier. Wij denken dat het hier vanavond nog wel een beetje afkoelt, omdat we toch midden in de woestijn zitten.

Morgen lekker een dagje in de zon genieten. En genieten van dit ontzettend mooie meer. Zie op de foto’s.

Liefs Rick en Loes

Reacties

Reacties

bert

Het is zeker een prachtige plaats op de camping met een heel mooi uitzicht. Heb je op de weg ernaar toe gezien hoeveel kleur verschillen er in de woestijn zijn?
Als je in de haven bent moet je wel even de karpers gaan voeren. Zoals alles in america zijn deze ook groot.
Wat een straf he om op vakantie te gaan.
Veel plezier en liefs

Loes en Rick

Ja alle kleuren van de regenboog hebben we bijna wel gezien ja..super mooi de weg hiernaar toe...we laten rick wel de karpers voeren..daar houd ik niet zo van (loes) haha..
wij gaan nu lekker slapen...jij werkse Bert...toch grappig dat jij nu uit bed komt en ons verhaal leest en wij nu naar bed gaan..
Liefs

Henk

Hoi levengenieters. We waren gisteravond bij opa en het was heel gezellig. Toen we weggingen zag ik hun mobiel aan de kabel liggen op de grond en ik tik er zo tegen aan met de voet. Toen zegt Oma 'ik ben de telefoon aan het opladen". Hij stond niet aan, dus dat ging niet. Ik heb hem aangezet en promt jullie sms-je op de valreep. Het was net als voor ons een grote verrassing en Opa had een dikke smile op zijn gezicht toe hij het gelezen had.
Zeer attent van jullie, mede namens Opa en Oma bedankt

groetjes
Henk

Marion & Merel

De foto's van de Grand Canyon vanuit de Heli zijn erg mooi. En Rick mooi nieuw t-shirtje van Fox. Hebben jullie al een dikke karper gezien? :D
Doe vandaag lekker rustig aan.
Liefs xx

Karlijn

Heee Loes en Rick,

Wat gaaf die helikoptervlucht!!
Ik vind het mooie foto's geworden hoor, en ik denk dat je het zelf ook een keertje moet meemaken ja;) Staat op mn lijstje:p
Ik heb vandaag mn eerste schooldag gehad van mn Minor huiselijk geweld (maar liefst 1,5 uur jajaa). Nog niet heel bijzonder maar dat zal vast wel komen!
Nou genietse daar nog!
Maar Loes kom ook snel naar huis want we hebben je nog nodig voor de fotoshoot;) haha

Liefs! xx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!