RickLoes.reismee.nl

Aankomst San Francisco 19 augustus

Na een lange en vermoeiende vliegreis zijn we dan eindelijk aangekomen in het mooie San Francisco.
Met de eerste vlucht naar Washinton DC zijn we een beetje verwend geweest. Eigen schermpje heerlijke lasagne gekregen heerlijk stoelen enz. Toen we de tweede vlucht van Washington DC in het vliegtuig naar San Francisco stapten was het even een teleurstelling. Geen schermpjes, nu moesten we ons 6 uur lang vermaken met lezen en muziek luisteren. Is allemaal goed gegaan, maar we waren erg moe.
Tijdens de overstap in Washington moesten we eerst in een lange rij staan bij de immigratie balie om aan te geven dat je in Amerika komt. Dit heeft veel tijd gekost. Hierna moesten we onze koffer ophalen en door de douane. In Amerika moet je zelfs je schoenen standaard uit. Hierna moeste we onze koffer weer in checken voor de vlucht naar San Francisco.
Tussendoor hebben we alvast kennis gemaakt met de eerste fast food keten in Amerika, 'The Wendy's'. Hier hebben we een spicy chicken burger gegeten, deze was ook zeker heel erg spicy.
Eenmaal aangekomen op het vliegveld van San Francisco moesten we op zoek naar het busje die ons naar het hotel zou brengen, dit heeft veel tijd gekost, omdat het vliegveld zo groot is. Uiteindelijk wel gevonden en heerlijk kunnen slapen dit hadden we ook zeker nodig.
Wij hebben vaak gezegd dat we beroemdheden tegen zouden komen in Amerika. Nou hier begonnen we al mee in Nederland, want we zaten bij JAMAI in het vliegtuig. Hij ging met zijn vriend naar New York.
Morgen onze grote camper ophalen en op pad om San Francisco te bekijken we hebben er super veel zin in. Overal mooie auto's hier Rick kijkt zijn ogen uit en ik ook, omdat ik merken zie waar ik nog nooit van heb gehoord, maar wel mooi hoor!

Liefs Rick en Loes

Carlijn

Aloa!!

Mooi dat jullie goed over zijn! Ja als je die schermpjes kent, wil je niet anders meer he ;-)
Veel plezier en slaap lekker!

Liefs