RickLoes.reismee.nl

17 mei: laatste dag Kaapstad en laatste dag vakantie!

Vanmorgen rustig ontbeten en de koffers ingepakt. Voor de laatste keer naar V&A waterfront gereden om daar naar het aquarium te gaan. Dit was mooi, maar wat dat betreft zijn wij wat verwend met burgers zoo's oceaan, en viel deze wat tegen. Nu we weten wat hier allemaal in de zee zwemt ben ik blij dat ik de zee niet ben in geweest. Na een heerlijk kopje koffie in de haven zijn we naar sea point gereden waar een zwembad aan zee is gemaakt. We hadden nog een warme dag als laatste dus heerlijk gelegen, en niet geheel onbelangrijk; hier hadden ze douches, zodat we ons konden opfrissen en omkleden.
Na het douchen doorgereden naar Camps bay, waar we de auto afgetankt hebben en ons laatste diner aan het strand hebben genuttigd. Heerlijk in de late middag zon en zelfs tijdens het eten de zonsondergang gezien, hoe gaaf!!
Na het eten was het tijd om richting het vliegveld te rijden en de auto in te leveren. Het totaal aantal door ons gereden kilometers deze vakantie is: 5.040 kilometer!!!
Weinig te kijken hier op het vliegveld gaan (inclusief die van ons) nog maar twee vluchten vanavond.
Bedankt voor alle leuke reacties op onze verhalen.

Hans,

Toch nog eenverassing